9 Mayıs 2007 Çarşamba

RAKINKOK FOREVER







(İstanbulplus, Ekim 2006)


Rakınkok Saatli Mualif Takvimi
(An be an, keyifle hatırlamak için tıklayınız)

İnanın hep içimde kalmıştı; öğrenciyken param olmadı, finallerime denk geldi, işe başladım izin alamadım, vakit ayarlayamadım, sevgilimin canı istemedi filan derken, ömür billah hiç bir müzik festivaline katılamadım. Nihayet tarihler Eylül 2006'yı gösterdiğinde, editör ağırlığımı koyarak, dergi uğruna iki gün bifiil Rock n Coke festivaline dahil oldum. Yazıda ufak tefek eleştirel taraflar, sanki çok eğlenmemişimcesine huysuzluklar bulunabilir. Basındır, olağandır. Lakin nasıl Muse sahne aldığında çimenliğin gerisinde ağlamaklı olan bensem, Gogol Bordello sahnesinin en önünde, 18lik yeniyetmelerle pogo yapan da bendim.

Bundan on sene önce, bizim jenerasyon henüz yeni yeni konserlere giriş izni kazandığında, Türkiye'de böyle festivallerin olabilmesi hayaldi. Oysa yeni jenerasyon daha ufaktan dünya müziğinin devlerini sahnede izleme şansına sahip. İşte bu çocukların arasından, nihayet, dünyayı sallayacak müzisyenler - gruplar çıkartacağız diye mutluyum. Bu yüzdendir ki, bu seneki RadarLive'den de pek umutluyum. Üstelik aldığım duyumlara göre, Marilyn Manson'u mümtaz insan Kaan Sezyum sunacak, sunarken de, hanım çamaşırıyla sahneye çıkacakmış.
Daha ne olsun yahu...

Hiç yorum yok: