9 Mayıs 2007 Çarşamba

ROLLING STONE












(Rolling Stone, Nisan 2007)
Bebe Buel'in Liv Taylor'un annesi olduğunu biliyor muydunuz? Peki ya kendisinin vaktiyle rock kulislerinin gülü, sıkı bir groupie olduğunu? (Resme tıkla, öğrenmesi bedava)

Groupie maalesef bizim dilimizde karşılığı olmayan bir kelime. Oysa ünlü şarkıcı, iş adamı, oyuncularla beraber olan hanımlar silsilesi ülkemiz için hiç de yeni bir hadise değil. Misal sadece bir İbrahim Tatlıses ve onun "dokunduklarının" ünlü olması durumunu incelesek, eminim ordan da en az 5-6 sayfalık haber çıkar. Ama ben işin kaynağına inmek, kavramın ortaya çıkışından bu yana rock sahnesi ne deli hanımlar ağırlamış, bu güzeller kimlermiş ona bakmaya çalıştım. Neredeyse 10 günlük bir çalışmanın sonunda ortaya 6 sayfalık bir iş çıktı, kırptık, böldük yayınladık. Ben araştırır ve yazarken çok eğlendim. Umarım okuyanları da bir nebze neşelendirebilmişimdir.
Bu arada, şahane görselleri için Rolling Stone'a ve bilhassa Yeşim Tabak'a teşekkürü borç bilirim, bilmem mi?

1 yorum:

bonham dedi ki...

pek keyifle okudum. eline sağlık.